Saturday, June 14, 2008

ATTENTION TO ALL THE INDIE SCENE IN KUCHING!!!

Tok ada penguguman kepada semua miak Indie di Kuching, sapa² yang berminat nak join our REBEL INDIE scene, sila email ke kuchingindierebel@gmail.com.

Sila berik nama band and background band,genre music, and line up band kitak orang. Create your own MySpace and berik address skali. Mun ada demo and picture skali bagus gik. Sik ada bayar k, kamek orang bukan KAPITALIS YANG SELALU MENINDAS scene music kita, kita bukak mata ngan sidak lain yang memandang rendah ngan kita. We are Rebel Army, fight for our right, not just for the sake of our music scene, but for our pride.

Sapa² yang ada Band Indipendent or kawan² yang ada band² Indie, you are free to join our scene. We are in the same cause, so it's better for us to unite under the same roof. bukan nya untuk "GLAMER" K!!! "INDIEPENDENT". Mun sik kita pun nak expose talent ngan sidak luar, sampey bila kita diam dalam tin sardin jak, kita support each other, ya promise KUCHING INDIE REBEL!!!

Kamek orang akan cuba expose band² indie main kat mana² gig and show, makin rami makin happening, menar sik? so, pikir lah dirik pun k, mun kita unite, sik ada sapa dapat memandang rendah and serong terhadap kita, kita bukan just ZERO, WE ARE THE KUCHING INDIE REBEL!!! chow...

P/s; Mun ada apa² gik, kelak ku inform dalam blog kita tok k. Akan datang kelak, Official Website Kuching Indie Rebel. Soo sabar k. Ada muka baru dalam Staff Editor mek orang kelak. Suprise!!! makin raget blog tok kelak, and info best² di engkah kelak.

Akan datang kelak mek orang akan review Band² nok under K.I.R yang dah selalu expose dalam scene kita di Kuching tok dalam Blog tok k, and some muka² baru dalam scene kita yang join K.I.R. soo, apa tunggu lagik!!! JOIN OUR CAUSE, SUPPORT OUR LOCAL SCENE!!!

Editor: Dioxcite (K.I.R editor)




2 comments:

  1. aslmkm and salam sejahtera....nang best blog ko tok.aku salute berjuta2 peratus sbb kwu tok dikira pejuang sarawak juak.mun ko idup zaman james brooke aku rasa kwu jd wanted bah....
    sik dpt dinafikan indie band or band music dr swk( apa2 band sik kira genre) nang ada kualiti tp sik brp nak expose so dirik sik ke mana2 laa.
    aku menyeru mana2 band indie support laa kuchingindierebel tok sbb tok salah satu cara ktk org nak expose music ktk org.bkn aku nak nyuruh ktk org kejar glamor tp at lease org s'nanjung tok tauk perkembangan scene di swk.
    aku dah 7thn merantau di kuantan but ke"sarawakian" aku tetap utuh walau aku sik dpt nyambut hari bandaraya kuching yg ke 20thn di kuching.huhuhuhu.
    zaman2 aku masih di kuching masa zaman2 rudeboys,saturday heroes,nerd,nice stupid playground,....huh!!!!best apa masa ya...
    aku rasa bangga ada member2 aku disitok kenal siapa rudeboys,saturday heroes,the times,NSP...sapa sik bangga mun sidak sampey mbak jamming lagu mbiak swk!!!!hahahaha.
    sori mun aku terlebih2,over exited indah aku tok maklum laa aku tok no security kedak lagu chaos uk!!!
    so,sapa2 nak nganok comment aku tok anok laa,aku cuma maok swk dikenali di dlm peta dan kita tok masih wujud di malaysia...amin

    ReplyDelete
  2. Terimak Kasih bos kerana sudi comment lam tok :-), feel free to comment apa2 jak :-) kerana idea dari ktk org lah juak.. kita dapat menghidupkan blog tok..

    ReplyDelete