Tuesday, August 18, 2009

STOP WEARING THOSE STUPID UGLY SHIRT!!!!!


Helo People!!! aku nak madah sikit pasal fesyen kinek tok di sekitar kuching... pa penyakit miak kinek tok? poser? shuffle? indie wannabe? indie dah di cop sebagai cult kinek tok di Kuching. yarabi.. malu ehh.... wahai saudara dan saudari sekelian.. untuk pengetahuan semua, indie bukan nya culture. Contoh baju² nok di pakey belia² malang kinek tok tertulis depan baju "Saya sayang mak saya"<---------apatok????

pa polah sidak tok ngelar baju tok baju sidak indie? merik malu indie scene di kuching jak... sik pandey berpesen lagik dah sidak tok? coba mun nanggar baju ya elakkan dari membeli nya. Banyak gik baju lain kacak² nak boleh di beli bah. Pengaruh band² local yang sudah mainstream kinek tok memang memalukan scene underground jak. Mempegaruhi saudara dan saudari sekelian dengan makey baju bertulis ayat apa² ntah!!!


dibah tok antara contoh² nok di jumpa ku di area kuching, siap mok di gambar gik daknya.. padah ku masok majalah.. HHAHAHAHAHA

(oleh kerana hormat dengan org punya badan aku dah censored muka nya)

tok tulis rah baju nya "AWAK TAK PERASAN KITA SEBAB AWAK PERASAN AWAK CANTIK" Harrrkkk pttuuuiihhh!!!!! jaik kali ayat!!! merik malu jak


tok tulis "SAYA SAYANG MAK SAYA" hahaahhahahah!!!! boh lah padah ngan org.. semua org sayang mak bah.. bahahahhahahaaa


tok " JOM PEGI apa ntah..." pegi ke jamban kali.. hahahahha


tok paling lucu lah!! : "DI DADAKU, DI HATIKU, DI JIWAKU, HANYA ADA KAMU" wahahahahahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! ya nang mat jiwang lah!!! ya pun mok tulis rah baju.. dah tulisan color jaik!!!



tok nang bunyi wanker pun baju "MY SHIRTY ATTITUDE IS NONE OF *'YOU' F###ING BUSINESS" dah lah salah grammar sepatutnya *'YOU ya YOUR'.. orang molah baju ya pun sik pandey english.. dek dek orang nok meli baju ya.. ku rasa nang sik pandey english juak lah.


"LIVE FAST DIE YOUNG"<----------- Tok nang bodo lah.. nak mati awal.. mok juak meli baju ya..


ada gik "SAYA SAYANG MAK SAYA".. muka brutal tapi makey baju "SAYA SAYANG MAK SAYA" hahahahhahahhaaa


THE WORST!!! tulisan nya salah eja, Sepatut nya " KAU AKU PUNYA" tapi salah taip "KAU AKU PANYA"!!! ya dah dalam malay pun salah type.. mok juak makey!!! n meli.. mun sik cayak kata aku pegi di centerpoint sebelah S.P. tanggar baju dibah ya bergantung tulis. " KAU AKU PANYA"!!! buahhahahhahahaaa!!!!!!


dah lah.. ya jak ku nak padah ngan miak Kuching. Harap² kitak orang sedar, jaga attitude fesyen mun maok orang respect kita. Jangan jadi bahan ketawa oleh orang k.

bulan nak posa tok.. harap² kitak orang jangan sik posa.. ingat tuhan dan ibadah kepada yang muslim. ok chow...

-DioXCITE69

13 comments:

  1. wahahahahahahhaha i totally agree with this post! there are alot of people in penang wearing this shirt too! it pisses me off sometimes! thanx for blogging bout it! kids need fashion tutoring! K.I.R should come up with their own label to teach those fashion disasters some lesson! =)

    ReplyDelete
  2. haha.. nang gila nembiakkuching.. lejuk ku nagga nembiak pake baju saya sayang mak say ya.. ya nang melubur jak baju sayang ya kat kuching,.. haha,,,, pelik~~..

    ReplyDelete
  3. betul2...sakit mata nangga cdak tok pake bju gya,style lh kata dirik tek... ng gaiiiii habiss!!!

    ReplyDelete
  4. haha... mek baruk jak nak blog pasal tok..
    singgah kat blog tok..
    lalu terbaca... p ng mena la.. skit mata diat. kedak apa jak.dhla bgga sekali jak kayo2 kat pasar satu geng make bju tok.
    lak mun sempat mek naip.. mek link back kat ctok la.. mun dk pun.. mek copy n paste jak.p kredit ng tetap tuju ctokla... ok x? leh x?

    ReplyDelete
  5. style blog tox eyh..mna yar..burok li jk bju ya ouh..sebar2 kn lh blog tox..raged eyh..

    ReplyDelete
  6. haha...
    aku p0wn ada diat baju t0wk ah kedei d kch n cb0 la...
    tp ku sik pian nak meli...
    n aku sik pian nak pakei wak...
    c0z wat ntah la...
    cam sik bekenan jk...
    tp nak...
    mun d ek0t2 wak la...
    mun ta diat dari pesen nekt0wk....
    mun makei baju bertulis2 cam ya mun w0rds nya senun0h..
    n0 hal la nak....
    tp mun w0rds nya tang bod02 ya...
    0wank n0wk makei ya p0wn...
    ku asa bod0 wak kali...
    b0wh marah la k....
    sigek gik hal la....
    pers0alan nya nekt0wk...
    camnie lah ngan baju n0wk d pakei dak bala miak nekt0wk pix dak tengk0rak ya senng kata la...
    kenak sik jadi isue 0wh...
    cam baju cdak metal...
    l0go n0wk pelik2 ya...
    l0go agama ya....
    ya ku eran la...
    ya juz aku p0wn pendapat la....
    mun baju kedak t0wk jadi wak isue...
    c0e lah mun ada miak n0wk terasa...
    ku madah jak...
    c0z kt leyh tangga ba...
    dari baju kt leyh diat perwatakan sese0wank ya...
    c0e 2 say la k.....
    aku p0wn sik sempurna wak...
    aku p0wn jenis n0wk berpesen wak...
    but aku simple....
    adi0s......

    ReplyDelete
  7. seang jak anonymous. beli baju nok akcak . banyak di juak. bah.. sik orang nganok..menar sik???

    ReplyDelete
  8. hahaha.nice nice.good job.d miri banyak juak orang makey.sakit nyawa ngga cdak berkeliaran d pasa makey baju ya.dah la eksen2.hahaha

    ReplyDelete
  9. baju gai ya. . hahahah. . supan nyawa diat org k bj tok. . tedahhhh~

    ReplyDelete
  10. KAU AKU PANYA??hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha(bebelit rasa urat embak tetak..nang sah Iq dalam tong sampah la biak ya..."Gai fashion Superheroes"

    ReplyDelete
  11. bnda tok dh lamak sbnarnya.mun nangga d kl cya ctok jk org jual bju ya..mun blt srwk...diat2 bangga g upa org makey..padahal bju ya lh yg aku asa plg burok pnah ku diat...apa slh makey bju nk simple2 jk...nk mdh rega bju ya murah..c wk..lbeh krg jk...merik malu jk bju gya asa ku..mcm la org mok tauk nya syg ngn mak nya or x...nya single or x...

    ReplyDelete
  12. yikes. trok miak kuching kinek tok. pengaruh ngn 'indie' tek nak? i mean,get a life! ada dak hujan,MUH smua ya,okay² jak bah. then,those stupid-gonna-look-like-dumb t-shirt nang anco abis. shame on them! stop that stupid t-shirt thingy! :)

    ReplyDelete
  13. HAHA! FUCKIN' POSEUR!!! BUKAN SALAH DAK NYA JUAK... RINDUK BAH ATI DAK NYA NAK JADI INDIE...HAHAHA! TOK SEMUA PASAL BAND2 INDIE JADIAN/WANNABE YG ROSAK KAN SCENE...BAND YG DI EKOT DAK NYA POYO..NEYDAK CDAK NYA JADI POYO JUAK... MUN BAND YA REAL/ATTITUDE REAL BUKAN DI POLAH2 OK JUAK......XKAN JADI MCM YA...5-10TAHUN LEPAS NEY ADA MCM TOK.. KINEK TOK NENGAR PERKATAAN INDIE DAH GELIK/INGGA NENGAR...HAHA...
    P/S BAJU SAYA SAYANG MAK SAYA YA BAJU BAND HUJAN NAK???HAHHAA...YA NANG INDIE HABIS LAH...HAHAHA...YUCKS! MIAK SARAWAK BANGGA NGAN BAND YA!!!TOL X? BG AKU MIAK SARAWAK MALU DIAT BAND YA...FUCKIN POSEUR!!!

    ReplyDelete