Thursday, July 17, 2008

Picture dari Rainforest 2008


Kojex and Den Sapi

Hello Kuching, tok picture dari Rainforest 2008, gambar semua di ambik oleh para wartawan K.I.R iaitu Ms Anna and Mr Kojex dan Bouncer mereka iaitu En Din Sapi.


]
Beach Party selepas konsert di Camp Permai, ramai yang hadir dan sungguh happening. Banyak lagu d main, antara nya lagu dari Bob Marley, the Beetle, Queen dan banyak gik.



Aksi bouncer tidor kerana kepenatan sepanjang hari. Pada malam ya, nya telah berlawan dengan seekor beruang liar di camp Permai. Nasib nya ngembak parang. Beruang ya tertumpas dan kepala nya di bawa ke muzium Sarawak untuk di pamer. Tahniah En Den Sapi!!!



Wartawan Ms Anna sempat berbual dan berkenalan dengan pelakon local yang sungguh peramah dan friendly iaitu Tony Eusoff (cerita terbaru beliau adalah filem 'Sepi')



Sapa sik kenal Jerry Kamit, pemain instrument kebanggaan orang Sarawak (sape'k) iaitu sejenis guitar. Jerry Kamit pernah mengharumkan nama Malaysia dan Sarawak di persada Internasional dan pernah membawa lagu 'Wind of Change' dari Scorpion di Berlin, German dengan menggunakan Sape'k. Tahniah Jerry Kamit.



Den Sapi dan botol Heineken beliau. Den mabok sehingga memecahkan botol Heineken tersebut ke atas kepala salah seorang penonton yang hadir pada malam itu.



Orang Scotland sesat ke sia ari ya. Dah 3 tahun nya sesat di seluruh dunia, tangar jak janggut nya... dapat pakey ngemop lantey star cineplex.



Den lagi.. dan kali tok nya meruboh stage di belakang ya dengan sebelah tangan nya jak. cam tok cerita nya. Nya nak nyandar tangan nya kat tepi stage ya. nya sik ingat nya terlampau kuat, lalu gago sidak molah baru stage ya.



band dari Sarawak Cultural Village tengah perform di 2nd stage. Bangga juak aku kerana sidak tok main kacak. Good performance.



Hiroshi!!! Hiroshi!!! Hiroshi!!! nya tok nang lihai main drum. Mata kejam, nukuk gendang banyak. Nang terrer!!! Hiroshi dari Jepun. Ada juak ku nagga nya makey selipar jepon ari ya. respek ku naggar nya tok. one of the best performer npada event ya selepas Sheldon Blackman (Reggae) dari Trinidad n Tobago.



Anak iban+pakistan telah menjumpai kekasih nya. ehehe...



kedak tok lah rupa kat Mosh Pit kat depan stage ya. MUD!!! MUD!!! Mudfest!!! kedak quicksand. Tengelam kaki.



Gambar tok di ambik di rumah Iban. Den telah menghalau orang ramai dari rumah ya, segal nak bergambar makey terindak ya jak, nya takut malu. nya madah gambar tok nak pakey merik gerek nya. ya rupa muka... kehkehkehkeh!!!

No comments:

Post a Comment