Wednesday, July 16, 2008

Rainforest World Music Festival 2008

Assalamualaikum and apa khabar semua. Sorry lambat update, ada keja sikit. Aku baruk balit dari Rainforest 2008 a.k.a Mudfest 2008. Tahun tok RWMF (Rainforest World Music Festival) ada kelainan sikit. Oleh kerana hujan di hari pertama ya, lalu menjadikan tempat mosh pit ya berlumpur. hehehe.. Apa lagik manusia, berkaol sampey sik ingat dunia. Tapi aku banyak dengar sidak madah tok is the best RWMF ever!!! oleh kerana show dari band² best. Especially band dari Trinidad & Tobago, main music raggae!!! layan sampey tahap teringat ngan Bob Marley aku.

Anyway, gambar gik masih dalam proses gik ngecap soo, aku akan engkah dalam blog tok kelak k. soo sabar k.

Antara Artis² local yang aku jumpa ari ya is:

  1. Tony Eusoff (cool dude!!! minjam lighter indah ngan aku)
  2. Jehan Miskin (lame.. ahak!!)
  3. Adrianna Teoh (georgeous!!!)
  4. Alex Young (ok..)
  5. Anding (bermuscle².. ingga ku naggar, rasa hensem. kahkahkah!!!! the lamest!!!)
Survival Kit yang perlu di embak sebelum pergi Rainforest:

  1. Torch Light
  2. Mopiko (mosquito repellent)
  3. Duit (min: rm300)
  4. Camp (untuk sesiapa nak camping and save budget + Excitement and thrill to the fullest!!!)
  5. Sabun (popinjay lebih bagus, direkomen oleh orang tua)
  6. Baju spare
  7. Camera (expect the unexpected)
  8. Slipar (very important!!! slipar jepun lagik bagus)
  9. Teropong (mun ada..)
Barang² yang mun dapat di elakkan masa pergi Rainforest:
  • Handphone (annoying..)
  • Electronic stuff (e.g: PSP, I Pod, etc..)
  • Kasut
  • Mak, bapak and ahli keluarga
  • Kawan yang ramai ataupun rombongan. (takut berilangan kelak)
  • Dadah dan Alcohol (banyak ku naggar saudara² ku yang kecundang di hari ya)

No comments:

Post a Comment