Saturday, February 14, 2009

introducing...JammJamBrik!






Okeh untuk post kali tok kamek org akan memperkenalkan kitak orang dengan sigek gik band baru yang berpotensi (aku bangga part tok, band nok best2 mesti asal dari Sarawak haha)

Satu word yang boleh aku guna untuk describe band tok ialah "fun". Kamek orang suka lagu sidak, tang riang jak bunyi. Sesuai pake bersantai. Beat pun kacak, music old school.Nama sidak pun unik juak. Ada cerita menarik disebaliknya. Mun mok tauk, check link sidak. Dengarkan lagu sidak "Salah Faham" dan "Dengarkan Bunyinya Borneo".

One more thing, Aku mok muji sikap sidak yang humble. sikap camtok penting dalam industri music dan harus dipuji. dengan semangat camtok, aku yakin band tok mampu pergi jauh.

Jom kita support sidak. and last sekali dari semua staff K.I.R and readers...JammJamBrik welcome to Sarawak music scene!

Dengarkan Bunyi Borneo



Salah Faham


*click button play utk mendengar :-)

2 comments:

  1. keep it up guys, walaupun kualiti sik brapa, tapi u all ada keberanian dalam mencuba tanpa ragu-ragu dan malu, sikap macam tok lah aku suka, harap dapat dgr ktk org pun proper record lak. jgn putus asa. U all Rock!

    ReplyDelete
  2. bos! vocalis ompuan ya ada contact number sik? email? Ym? berkenan ku diat.pat jadi gerek jadi la

    ReplyDelete